سایت بت اسپات

16:25: رسمی: ژاوی سانچز ، مدافع دوم رئال مادرید با قراردادی تا سال 2024 به رئال وادادولید اعزام شد. وی هنگامی که هشت سال داشت ، فوتبال خود را در آکادمی رئال شروع کرد.

 

15:55: قرار است آرسنال با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو کاپیتان تست تیم ملی ما را که برای زنیت روسیه بازی می کند ، امضا کند. (مارکا)

 

15:19: چلسی رسما پیشنهاد داده است که میرالم پیانیچ را به یوونتوس واگذار کند. (گاتسا)

 

14:53: اورتون یا تاتنهام مقصد بعدی ممکن برای تیاگو سیلوا خواهد بود. (تیم)

 

14:18: رم و آرسنال در آستانه توافق برای تبادل جاستین کلیوورث و هنریک مخاریان قرار دارند. (گاتسا)

 

13:00: آث میلان علاقه مند است لوکا جووویچ مهاجم صربی رئال مادرید را امضا کند که با کمبود کادر فنی مواجه است (کلسیو مرکاتو).

 



 

 

12:30 قرار است امسال نیوکاسل پیشنهاد 55 میلیون یورویی برای لاتزیو برای امضای مهاجم لاتزیو Immobile (کالسیو مرکاتو) ارائه دهد.

 



 

 

12:00 رسمی: نانت اعلام کرد که سیمون با قراردادی دائمی بازیکن باشگاه اسپانیایی Levante را استخدام خواهد کرد (Nantes Club)

 



 

 

11:30 پاری سن ژرمن امضای سرگی میلینکوویچ ساواجیچ هافبک لاتزیو را به عنوان اولین گل از پنجره نقل و انتقالات تابستانی خود (Delo Sport)

 

ساعت 11:00 منچستر یونایتد و بارسلونا دو باشگاه هستند که بیشترین شانس را برای ثبت نام مدافع واتفورد پرویز Stopanyan (لا رازون) دارند

 

10:30 بارسلونا به دنبال ثبت نام دروازه بان است و لوئیس ماکسیمیانو به عنوان دروازه بان اسپورتینگ لیسبون (A Bola) حضور دارد.

 

 

 

دوشنبه 26 ژوئن

 

23:50: پاری سن ژرمن علاقه مند است دیوید آلبا ، مدافع اتریشی بایرن مونیخ را امضا کند ، که هنوز توافق نکرده برای تمدید قرارداد خود (آسمان)

 

23:18: خبر جدایی احتمالی آرون رمزی ستاره ولزی یوونتوس و انتقال به تاتنهام منتشر شده است (دیلی میل)

 

22:44: دیوید سیلوا ، ستاره منچسترسیتی علاقه دارد تا برای ماه های آینده به باشگاه الدحیل قطر نقل مکان کند (موندو دپورتیوو)

 

22:15: Aurelio Di Laurentiis ، صاحب ناپولی ادعا می کند در صورت دریافت ، اجازه خواهد داشت Calido Culibaly را ترک کند. 100 میلیون.

 


21:50: ماسیمو سیلینو ، رئیس باشگاه بارسا اعلام کرد که ساندرو تونالی قصد دارد فوتبال خود را در ایتالیا ادامه دهد. وی همچنین گفت که برای انتقال این جوان با اینتر و یوونتوس برگزار شده است.

 

9:18 بعد از ظهر

 

20:50: چلسی قصد دارد در نقل و انتقالات آینده بکایوکو ، زاپاکاستا ، موزس ، امرسون ، دریک واتر و باتشویایی را به طور دائم بفروشد. (آفتاب)

 

20:14: پائولو فونسکا در پاسخ به شایعات پیرامون حضور جاستین کلیوورث در آرسنال گفت: "او یکی از بازیکنان جوانی است که روم برای آینده حساب می کند."

 

19:30: ژوزه مورینیو مشتاق است تا تیاگو سیلوا مدافع برزیلی را امضا کند تا خط دفاع دفاعی خود را تقویت کند.

 

 



 

16:42: اگر او نتواند جیدون سانچو را امضا کند ، منچستریونایتد حاضر به پرداخت 75 75 میلیون برای انتقال جک گریلیش از استون ویلا است. (آینه)

 

16:18: قرار است اینتر برای تمدید قرارداد تا سال 2022 به سمیر هاندانوویچ پیشنهاد دهد. (Sky Sports)

 

15:53: بولونیا استخدام زلاتان ابراهیموویچ را متوقف کرده است. (Corriere)

 

 



 

 

15:19: انتقال پدرو رودر س گوئز ستاره سابق اسپانیایی بارسا و حالا چلسی به رم عواقب جدی خواهد داشت. به نظر می رسد جیمز پالوتا ، صاحب باشگاه شخصاً با این بازیکن تمام شد ، در حالی که جیانلوکا پتراکی ، مدیر ورزشی رم با انتقال پدرو مخالف است و ممکن است کناره گیری کند. (گاتسا)

 

14:55: منچسترسیتی نیز به جمع اشرف حکیمی رئال مادرید اضافه شده است. (مانند)

 

14:18: ناپولی قیمت هافبک اسپانیایی خود فابیان رویز را 100 میلیون یورو اعلام کرده است. رئال ، بارسا ، سیتی و PSG بازیکن را می خواهند. (گاتسا)

 

13:00 اینتر میلان قصد ندارد سباستینو اسپوزیتو را به پدیده جوان خود واگذار کند و مصمم است که وی را در این تیم نگه دارد. پارما ، آتالانتا و فیورنتینا مشتری Spozito (کلسیو مرکاتو) هستند

 



 

 

12:30 سه باشگاه انگلیسی ، چلسی ، تاتنهام و وستهم ، ابراز علاقه کرده اند که پائو لوپز دروازه بان دروازه رم را امضا کنند. هزینه نقل و انتقالات رم 45 میلیون دلار تعیین شده است (ورزشگاه دپورتیوو)

 

12:00 در بین باشگاه هایی که به دنبال امضای Semedo مدافع بارسلونا هستند ، اینتر میلان حالا بهترین فرصت را برای امضای او (مارکا) دارد.

 



 

 

ساعت 11:30 پاری سن ژرمن قرار است تابستان امسال با منفجر کردن یک بمب نقل و انتقالات (ارلینگ هلند) ، بهترین گلزن بوروسیا دورتموند را به پاریس منتقل کند.

 

ساعت 11:00 سان ادعا می کند که پدیده انگلیسی دورتموند ، جیدون سانچو ، چراغ سبز به منچسترسیتی داده و گفته است که او آماده پیوستن به باشگاه سابق خود یعنی منچستر بلوز است.

 



 

 

10:30 چلسی که قرار است تابستان امسال تیم خود را تقویت کند ، قرار است شش بازیکن برای جمع آوری بودجه بفروشد.

 

10:00 تاتنهام هاتسپور به درخواست سرمربی خوزه مورینیو (سون) ، تیاگو سیلوا ، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن را امضا خواهد کرد

Comments

Popular posts from this blog

سایت سیب بت

سایت بت برو

سایت بت کارت