سایت بت برو

سرمربی لیورپول J ن rgen Klopp تأیید کرده است که ستاره کرد کرد آدام لالانا آخرین بازیگران را ممکن می کند و او می تواند در حاشیه بازی با لالانا بازی کند و از طریق یک ارتباط با خطر آسیب به یک باشگاه دیگر شناخته شود.

 



 

لالانا که در ماه مهدی میلادی با حضور در لیورپول اولین بازی انگلیسی خود را انجام داد ، به دادگاه ویژه و تا پایان فصل برنامه تمدن رفت ، تا بتوانید در بازی های مختلف باقیمانده فصل بازی کنید. پنج سال است که آخرین بار در اکتبر لیورپول را دیدید.

 

اما لالانا می تواند امروز و در هر بازی رسمی لیورپول در دوران پس از ماکرون ، فرمان و بازی را دوست داشته باشد.

 

ج ن rgen Klopp در بیانیه ای گفت: "روشن كن كه آدم می تواند تابستان امسال با شما تماس بگیرد. من از شما می خواهم كه از او بخواهید تا از شما سؤال كند." "با یک سخنگوی تمام عیار ، می توانیم با استفاده از استعاره در مقابل من احترام به آدم نشان دهیم."

 



 در همین حال ، رسانه های آلمانی ادعا کرده اند که هافبک 31 ساله اسپانیایی که در 8 فصل گذشته برای بایرن بازی کرده است ، تابستان امسال موافقت خود را برای ترک این باشگاه اعلام کرد.

پیام نیازمند پانزدهمین برگ تمیز فصل را در بیست و سومین بازی لیگ 19 به ثبت رساند و به تدریج خود را برای یکی از ویژه ترین فصل های زندگی خود آماده می کند.

به گزارش "ورزشاه" ، اکنون ، مانند روزهای ابتدایی ، حضور پیام نیازمند در سپاهان یا شبی که مجید جلالی ناگهان تصمیم گرفت در لیگ هفدهم مقابل پرسپولیس بازی کند ، دیگر نیست؛ اکنون اوضاع بسیار تغییر کرده است.


در دو سال گذشته ، هیچ اشتباهی رخ نداده است که منجر به گل در ترکیب سپاهان شد. وی در تمام بازی های تیم خود از جمله حذف و لیگ حضور داشته است تا در این زمینه بازیکن خاصی باشد. وی در لیگ نوزدهم با گذراندن بزرگانی که در تاریخ دروازه بان فوتبال ایران به نام خود ثبت کرد ، رکورد عدم گلزنی بیشترین امتیاز را شکست و حالا تمام تیم لیگ برتر می خواهد که او را در قفس خالص خود داشته باشد.

 

 



 


مسئولان باشگاه سپاهان در پنجره تابستانی لیگ نوزدهم صدرنشین شدند و یک سال دیگر به قرارداد دروازه بان جوان و 25 سال تیمشان اضافه کردند؛ حرکتی که اگر توسط باشگاه اصفهانی صورت نگیرد ، می توانست پیامی را برای پنجره تابستان به یکی از اهداف اصلی پرسپولیس ارسال کند. اما او یک بند در قرارداد خود دارد که تنها در صورت ترک می تواند برای تیم های خارجی بازی کند.


در تابستان آینده سه گزینه در مقابل پیام نیازمندان وجود دارد. یکی ماندن در سپاهان ، دیگری پیوستن به یک تیم اروپایی است و در پایان احتمال کمی وجود دارد که شایعات مربوط به وی برای پیوستن به پرسپولیس محقق شود.

 

 



 


 با وجود همه اینها ، این یک واقعیت غیرقابل اجتناب است که با انتقال علیرضا بیرانوند به فوتبال بلژیک ، این پیام اکنون باید به مهمترین گلزن برتر گل در فوتبال ایران داده شود و اگر دنیای کرونی اجازه انتقال وی را به فوتبال اروپا داد. نگران نباشید ، او باید به فصل آینده سلام خود را به دنیای جدید سلام کند. جهانی که شماره یک در لیگ برتر ایران به نام او خورده است و همه او را بهترین دروازه بان لیگ می نامند.

 عملکرد خوب تراوره توجه باشگاههای بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است. با شروع کار خود در آکادمی La Masia بارسلونا ، وی با جابجایی به باشگاه سابق پیوند خورده است و گفته می شود رقیب وی ، رئال مادرید به دنبال امضای این بازیکن 24 ساله است.

 

بعد از رئال مادرید و بارسلونا ، اکنون به نظر می رسد که دو غول فوتبال اروپا دیگر ، منچسترسیتی و یوونتوس نیز نسبت به امضای ستاره اسپانیایی ابراز علاقه کرده اند. طبق گزارشی از ESPN ، اگر نونو اسپریتو نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را بدست آورد ، به احتمال زیاد جدایی تراوره از وولورهمپتون واندرز قطعی خواهد بود و سیتی و یووه او را جدی می گیرند.

اما اکنون SPOX می گوید هیچ مذاکراتی بین ژاوی مارتینز و بایرن مونیخ انجام نشده است و تصمیم در مورد آینده وی به تعویق افتاده است.

 

در نتیجه ، اگر واقعاً حاضر به تمدید قرارداد 31 ساله او نباشند ، باید تابستان امسال او را بفروشد ، در غیر این صورت سال آینده او را به صورت رایگان از دست می دهند.

 

از طرف دیگر گفته می شود که مارتینز شخصاً نمی خواهد بایرن را ترک کند ، اگرچه او بسیار کمتر از گذشته بازی کرده است. ژاوی مارت ین نز امیدوار است اگر بایرن هموطن تیاگو آلاکانتارا را ترک کند ، که شایعه می شود او را ترک می کند ، جایی برای او فراهم می شود که دوباره به عنوان بازیکن ثابت برای بایرن بازی کند.

"شما شک ندارید که اگر یک انسان باشید می توانید فصل را بخوانید و بتوانید با شما روبرو شوید و آنچه را می خواهید پیدا کنید. مرا بخوانید تا از آرایش استفاده بهتری داشته باشید. آگهی یک اسطوره است و در همه جا می گذرد." رئیس لیورپول گفت. "

Comments

Popular posts from this blog

سایت سیب بت

سایت بت کارت